Pelaburan

Miliki Landing Page & Bio Link Hartanah Secara PERCUMA

Hartabumi Landing Page Percuma

rumahkabin black

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini aku nak kongsikan salah satu program yang dijalankan oleh hartanah.me untuk perunding dan agensi hartanah iaitu membina landing page dan biolink secara PERCUMA. Ya, program ini ditawarkan secara percuma tanpa sebarang kos. Nampak macam mustahil kan ? Mana ada orang yang buat kerja secara percuma. Bagi membuktikannya, setakat hari ini, sudah hampir 150+ perunding hartanah yang telah mendaftar dan memiliki landing page hartanah secara percuma..

Setiap landing page hartanah yang dibina adalah custom mengikut agensi masing-masing. Secara asasnya landing page akan dimulakan dengan biolink (maklumat contact), kemudian maklumat servis yang disediakan, galeri gambar dan video. Anda boleh meminta rekaan unik dengan syarat anda menyediakan materials design yang cukup untuk designer memulakan kerja mereka.

Hartanah.Me Landing Page Percuma 1024x512
Miliki Landing Page & Bio Link Hartanah Secara PERCUMA 4

100 peratus percuma, klik tanpa had, tiada tarikh luput dan pembaharuan (lifetime access). Anda tak perlu “pening-pening” lagi untuk fikiran soal design, maintenance, update. Semuanya akan diuruskan sepenuhnya oleh pihak hartanah.me .

Mengapa Servis Percuma ?

Apa yang ingin ditekankan disini adalah, servis yang disediakan oleh hartanah.me bukanlah bersifat keuntungan. Ia merupakan sebuah projek dan program yang dijalankan bagi memudahkan sesiapa yang terlibat di dalam bidang hartanah (mortgage consultant, real estate negotiator ataupun real estate agency di Malaysia).

Siapa Dibelakang Hartanah.Me ?

Hartanah.me merupakan salah satu produk keluaran hartanah.org yang merupakan pakar di dalam bidang pemasaran dan pengiklanan hartanah secara atas talian. Kesemua produk keluaran hartanah.org setakat ini ditawarkan secara percuma tanpa sebarang bayaran kepada orang awam. Apa tunggu lagi ? Sekiranya anda berkecimpung di dalam dunia hartanah, boleh dapatkan ia secara percuma di Hartanah.me . Sekian.

See also  Pakar O&G Kongsi Faktor Ibu Berjaya Melahirkan Anak Secara Normal

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link