Infotainment

Ketuhar Samsung Bespoke AI Boleh Menstrim Video Masakan Ke Peranti Dan Ke Internet

New Bespoke Kitchen Lineup PR main4 950x539

rumahkabin black

Samsung ialah sebuah jenama teknologi yang cukup terkenal untuk kepelbagaian peranti dan teknologi yang diperkenalkan. Peranti-peranti seperti peranti pintar dan televisyen mungkin lebih popular, tetapi mereka juga ada memperlihatkan pelbagai jenis kelengkapan dapur dan sebagainya.

Bercakap mengenai kelengkapan dapur, Samsung baru-baru ini telah memperkenalkan sebuah ketuhar dalam siri Bespoke mereka yang dinamakan Samsung Bespoke AI Oven yang tampil dengan ciri-ciri seperti paparan skrin, kecerdasan buatan, kamera terbina dan juga sokongan aplikasi untuk memberi nafas baru kepada tugas memasak di rumah.

New Bespoke Kitchen Lineup PR main4 950x539
Ketuhar Samsung Bespoke AI Boleh Menstrim Video Masakan Ke Peranti Dan Ke Internet 4

Samsung Bespoke AI Oven hadir dengan paparan skrin sesentuh yang membolehkan anda untuk menggunakan beberapa mod memasak seperti air sous vide, menggoreng secara kering (air frying) ataupun memasak menggunakan wap.

Lebih menarik lagi, ketuhar ini mempunyai kamera kecerdasan buatan terbina yang membolehkannya untuk bukan sahaja menstrimkan sesi memasak ke peranti anda, tetapi juga membuat keputusan samada masakan tersebut sudah dimasak ataupun tidak.

Bagi mereka yang mahu menceburi bidang penstriman, Samsung juga mengatakan kamera ini boleh digunakan untuk menstrim terus ke platform seperti Twitch ataupun YouTube secara langsung.

Samsung mengatakan bahawa Samsung Bespoke AI Oven ini sudahpun mula ditawarkan di pasaran Eropah, dan akan mula dijual di pasaran-pasaran lain seperti Amerika Syarikat dan Asia sekitar pertengahan tahun ini.

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link

See also  4 Cara Mudah Semak Market Value Rumah Semasa Secara Percuma - gohartanah.com