Infotainment

Cermin Mata AR TCL RayNeo X2 Dilengkapi Skrin Mikro LED Berwarna Dan Kamera 16MP

TCL RayNeo X2 AR kaca mata B 950x535

rumahkabin black

Pembangunan kaca mata pintar kini memasuki era kelahiran semula dengan minat menghasilkannya bermula dengan pesat walaupun selepas kegagalan Google Glass. Di CES 2023, TCL memperlihatkan pula TCL RayNeo X2 yang merupakan kaca mata dengan teknologi realiti terimbuh (AR).

TCL RayNeo X2 AR kaca mata B 950x535
Cermin Mata AR TCL RayNeo X2 Dilengkapi Skrin Mikro LED Berwarna Dan Kamera 16MP 4

Menurut TCL, RayNeo X2 ialah kaca mata pintar pertama dengan skrin mikro LED berwarna terbina pada kaca mata. Visual boleh dipaparkan pada cermin dengan ia berguna untuk melakukan navigasi, menjadi mesin teleprompter skrip, menonton video dan juga melihat audio dialah bahasa terus secara masa nyata.

Kaca mata dijana cip Snapdragon XR2, dilengkapi 6GB RAM dan storan 128GB. Terdapat sepasang speaker pada tangkai untuk mendengar muzik serta melakukan panggilan suara. Sebuah kamera 16MP diletakkan pada bahagian tengah, berbeza dengan rekaan cermin mata pintar lain yang meletakkannya di bahagian tangkai.

TCL RayNeo X2 AR kaca mata 950x535
Cermin Mata AR TCL RayNeo X2 Dilengkapi Skrin Mikro LED Berwarna Dan Kamera 16MP 5

Tidak seperti kaca mata pintar TCL yang dilancarkan sebelum ini TCL RayNeo X2 berfungsi secara kendiri tanpa tambatan ke sebuah telefon pintar. Pembangunan masih sedang dilakukan dengan pelancaran akan dilakukan dalam tahun ini juga.

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link

See also  Peanut Butter Sihat Homemade Sesuai Diet, Tanpa Pengawet Dan Garam