Infotainment

Cereka Kini Mempunyai Pelan Langganan Tahunan, Menambah Buku Bukan Fiksyen

Cereka 28 12 22 Edited 16 950x535

rumahkabin black

Cereka merupakan salah satu aplikasi yang menawarkan akses bacaan tanpa had kepada bahan bacaan seperti novel dan buku. Selepas memulakan penawaran dengan menyediakan novel daripada penerbit tempatan, kini Cereka juga dilihat telah menambah akses kepada beberapa buku bukan fiksyen.

Cereka
Cereka Kini Mempunyai Pelan Langganan Tahunan, Menambah Buku Bukan Fiksyen 4

Bagi yang tidak mengenali akan aplikasi Cereka, ia menawarkan akses bacaan tanpa had pada harga langganan RM4.90 sebulan. Pada awalnya, ia menambah buku penerbitan daripada Hilal Asyraf, Buku Fixi dan juga Iman Publication. 

Disamping penerbit tersebut, kini Cereka turut telah menambah koleksi bukan fiskyen melalui Biblio Press – dan akan datang melalui IBDE. Beberapa penerbitan baharu turut ditambah, termasuk KataPilar, Patriots Publishing, Menara Seni, dan juga Karya Publika.

Cereka 14 Dec Edited 12 950x535
Cereka Kini Mempunyai Pelan Langganan Tahunan, Menambah Buku Bukan Fiksyen 5

Pada masa yang sama, melalui kemaskini baharu juga, Cereka kini bukan sahaja menawarkan pelan langganan bulanan pada harga RM4.90 sebulan, tetapi turut telah menambah pelan langganan tahunan pada harga RM49.90. Disamping pelan berbayar, pembaca boleh mengakses bahan bacaan seperti Cerpen dan Certot secara percuma dengan hanya muat-turun aplikasi Cereka.

Bagi anda yang berminat dan ingin menambah bahan bacaan pada tahun baharu 2023 ini, boleh menyemak penawaran menarik melalui Cereka hari ini di Android dan iOS.

rumahkabin black
Desain Rumah Kabin
Rumah Kabin Kontena
Harga Rumah Kabin
Kos Rumah Kontena
Rumah Kabin 2 Tingkat
Rumah Kabin Panas
Rumah Kabin Murah
Sewa Rumah Kabin
Heavy Duty Cabin
Light Duty Cabin


Source link

See also  "Datang Bukan Mahu Jadi Terkenal, Tapi Buatlah Sebab Minat" -Uqasha Senrose